Dostawy

Rodzaje i koszty dostawy

Oferujemy kilka możliwości, aby Twój zakup szybko i bezpiecznie dotarł do Ciebie. Koszt dostawy jest zależny od wagi oraz wymiarów produktów Twojego zamówienia (czyli od gabarytów zamówienia).

CZAS REALIZACJI

Na całkowitą realizację zamówienia składa się jego skompletowanie i przygotowanie, którego czas podany jest przy każdym produkcie oraz okres dostawy wynoszący od 1 do 3 dni roboczych w zależności od działań logistycznych firmy transportowej.

ODBIÓR OSOBISTY

Umożliwiamy naszym Klientom odbiór zamówień w punkcie firmy w Nowosiedlicach 107, 56-410 Dobroszyce po wcześniejszym ustaleniu telefonicznym. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 08:00-16:00

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

 

  1. Jak odebrać produkt?

    Po złożeniu zamówienia, otrzymasz email z jego potwierdzeniem. Gdy towar będzie gotowy do odbioru, otrzymasz od nas wiadomość (e-mail lub SMS).

    Przy odbiorze towarów będziemy prosić o podanie danych identyfikujących zamówienie (jego numer, imię i nazwisko osoby zamawiającej). Możemy poprosić Cię o potwierdzenie danych okazując dowód osobisty. Po sprawdzeniu danych wydamy Ci Twoje zakupy.

  2. Jak zapłacić za zamówienie?

    Przed odbiorem wymagane jest opłacenie zamówienia. Oczekuj potwierdzenia zaksięgowania płatności.

  3. Co jeśli zamówię produkty, a ich nie opłacę?

    Następnego dnia wyślemy Ci przypomnienie o dokonaniu płatności. Jeśli w przeciągu 24h nie dokonasz płatności Twoje zamówienie zostanie anulowane. 

  4. Dodatkowe koszty wniesienia towaru

    Jeśli na stronie danego towaru nie ma informacji o dodatkowych kosztach wniesienia, zostaną one ustalone indywidualnie i mogą być wyższe od podanej standardowej stawki. Skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta i uzgodnij warunki usługi.

  5. Sprawdź czas wysyłki / dostawy na stronie zamówionego produktu

    Dostawy zamówionych towarów mogą nastąpić w różnych terminach, za pośrednictwem różnych firm przewozowych oraz w kilku paczkach, według terminu realizacji wskazanego przy opisie produktu na jego stronie, w pozycji "czas wysyłki / dostawy". 

  6. Zakup wielu przedmiotów, gdzie przy jednym z nim widnieje usługa z wniesieniem

    Przy zakupie wielu przedmiotów, gdzie np. przy jednym z nich widnieje usługa z wniesieniem, zamówienie realizujemy bez możliwości dostawy pod drzwi. By z niej skorzystać, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta i uzgodnij warunki wniesienia.

  7. Jaką wagę paczek kurierzy mają obowiązek wnosić pod drzwi klienta?

    Pamiętaj, że kurier nie ma obowiązku wnoszenia mebla do mieszkania (blok, kamienica itd.), gdy jego rozmiar przekracza podstawowy gabaryt. Dostawcy mają obowiązek wnoszenia paczek do 30 kg.

  8. Co zrobić, jeśli przesyłka z zamówionym towarem posiada widoczne uszkodzenia?

    W przypadku, gdy przesyłka z zamówionym towarem posiada widoczne uszkodzenia, sporządź z przewoźnikiem protokół uszkodzenia przesyłki, by ustalić przyczynę wystąpienia wady. To dowód uprawdopodabniający powstanie szkody podczas transportu.

    Opisz prawidłowo w protokole stan opakowania oraz zamieść wszelkie informacje, które pomogą wykluczyć Twój udział w powstaniu wady. Prawidłowe sporządzenie w/w raportu znacznie przyspieszy ustalenie, w którym momencie powstała szkoda.

    Masz prawo odmówić przyjęcia uszkodzonej przesyłki. W takim wypadku niezwłocznie powiadom nas o tym fakcie. Pamiętaj, że brak protokołu szkody transportowej lub błędne sporządzenie dokumentu (rozbieżne daty, brak informacji co do stanu przesyłki), może opóźnić rozpatrzenie oraz spowodować ryzyko zakupu uszkodzonego towaru i nabycia produktu w takim stanie w jakim go otrzymałeś - bez możliwości reklamacji.

KOSZTY DOSTAWY (zależne od gabarytów)

Oferujemy szeroki asortyment wyposażenia łazienki. Zależy nam aby zamawiane produkty były dostarczane w jak najszybszym możliwym terminie. W naszej ofercie znajdują się wanny jak i małe akcesoria łazienkowe. Jest to duża różnica gabarytowa co wymaga elastycznych rozwiązań. 

 

Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż wersję strony na komputery